VIDEO PILIHAN JANUARI 2012

Cari Artikel Lain

Sunday, January 15, 2012

KonpirasI Iluminati sejak 1995 melalui Kad game

Benarkah The Illuminati Card , Kad Game yang dibuat tahun 1995 ini boleh Meramal Kejadian WTC , Bom Bali , Eksekusi Sadam Hussein , Kematian Lady Diana, Tsunami Jepun,Kematian Gaddafi dan huru-hara Olimpik 2012?
Perancangan jahat freemanson melalui kad game.Kenapa masih ramai lagi umat manusia buta tentang tektik  dan perancangan jahat kumpulan yang menjadi musuh nombor satu umat Islam.Ini yang dinamakan fitnah dajjal yang hanya diizinkan oleh Allah bagi menguji tahap keimanan umat manusia.

Sila Tonton dan fahami Video ini


Huraian mengenai kad ejak 1995 sehingga kini 2012
Pengasasnya ialah  Steve Jackson, Perancang game dari Amerika yang milik Steve Jackson Games (SJ games). Perusahaan ini telah membuat berbagai permainan seperti Car wars, GUURP, Munchkins dan lainnya. Permainan Illuminati adalah salah satu yang dibuat Steve pada tahun 1990.
Sekilas Tentang Cara Permainan.
Permainan ini dimainkan dengan cara
mengambil, menghancurkan dan memiliki kad milik orang lain. Lawan  boleh mempertahankan kad, menggunakan taktik tertentu dan lainnya. Satu kotaknya terdiri dari 10 kad Illuminati:
The Bavarian Illuminati,
The Discordian Society,
The Ufo’s ,
The Servants Of Cthulhu,
The Bermuda Triangle, 
The Gnomes Of Zurich,
Society Of Assassins,
The Network,
Church Of SubGenius,
dan Shangri-la.

Kad Illuminati ini Akan mengambil kotak lain, kotak tersebut boleh mengambil kotak lain juga.

Untuk lengkapnya boleh didownload disini  : http://www.sjgames.com/illuminati/img/illuminati_rules.pdf
Misteri Disebalik Kad Ini
Salah satu misterinya adalah kejadian ini “satu pagi pada tarikh 1 mac 1990, tanpa diberitahu terlebih dahulu, agen Secret Service (USSS) menyita kilang pembuatan game Steve Jackson”.  Beberapa kelengkapan juga disita seperti, 4 komputer, 2 laser printer, beberapa harddisk dan perangkat keras lainnya.
Permainan kad ini pertama kali masuk ke  pusat permainan pada tahun 1995  dan meraih beberapa penghargaan. Yang menghairankan adalah Steve Jackson, dia membuat kad “terrorist Nuke” yang memiliki gambar seperti penyerangan WTC dan Pentagon yang terjadi beberapa tahun berikutnya.
Ini adalah salah satu kad dalam game “The Illuminati Card Game”

Kad 1995 di atas menggambarkan peristiwa 11/9/2001 di bawah ini:

Kemudian kad bergambar  Pentagon di bawah ini :

Kad tersebut seakan-akan meramalkan kejadian 11/9/ 2001 di  Pentagon yang dilanggar pesawat American Airlines dengan nombor penerbangan 77 (6 tahun setelah kad itu popular).

Anda pasti masih ingat dengan tsunami yang terjadi di Jepun pada hari Jumaat, 11 Mac 2011 pukul 14:46 (Sumber : http://wakeup-muslim.blogspot.com/2011/03/tsunami-di-jepun-11032011.html)
Perhatikan gambar kad di bawah ini:

Bandingkan dengan gambar di bawah ini yakni: The Wako Clock yang ada di kota Tokyo, Jepang

Yang membuat saya hairan adalah kenapa waktu yang ditunjukkan di kad boleh sama dengan foto asli jam tersebut yakni pukul 14:46. Dari nama kad, Combined Disaster, sangat sesuai untuk menggambarkan situasi Jepun saat itu. Mulai dari gempa, tsunami dan bencana reaktor nuklear yang satu per satu meledak, dan Jepun terancam mengalami krisis nuklear. Bahkan waktu yang ada di kad dan di foto hampir sama dengan waktu terjadinya gempa, yaitu pukul 14.46. Apakah kad ini memang benar-benar menggambarkan situasi Jepun saat itu?
Berikut ini adalah gambar kad lain yang berkait kepada negara Jepun

Gambar kad di atas mengingatkan kita semasa kecil dulu akan filem dari Jepun yang satu ini..
 
Lalu keadaan yang menggambarkan tsunami dan reaktor nuklear Jepun
Kad “Combined Disaster” (kombinasi bencana) dari Permainan Kad Illuminati memperlihatkan bahawa bencana gempa bumi, tsunami, dan nuklear Jepang direncanakan untuk menjatuhkan Jepun.
Kad tersebut juga memperkuat penjelasan dari Benjamin Fulford, yaitu bencana gempa dahsyat yang menghentam Jepun diciptakan dengan senjata gempa bumi HAARP (High Frequency Active Auroral Research Program) yang mengakibatkan tsunami sepanjang 10 meter di sepanjang sebahagian besar garis pantai Jepun. Serangan tersebut berasal dari sejumlah elemen pemerintahan AS yang terletak di beberapa pangkalan bawah tanah di New Mexico dan Nevada.
Dalam sebuah pernyataan, Benjamin Fulford, jurnalis keturunan Kanada-Yahudi yang menetap di Jepun dan telah dinaturalisasi jadi warga negara Jepun, mengatakan bahwa bencana gempa Jepun berasal di New Mexico dan Nevada, AS.
Senjata gempa mengerikan HAARP yang mengakibatkan gempa dan tsunami di Jepun berasal dari bawah tanah di New Mexico dan Nevada, demikian menurut informasi dari sejumlah sumber Pentagon dan CIA.
Beberapa waktu lalu, Presiden Venezuela juga menyebut Gempa Haiti disebabkan oleh HAARP.
HAARP adalah program penelitian yang dilakukan bersama oleh Angkatan Udara AS, Angkatan Laut AS, University of Alaska, dan Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA). Tujuannya diklaim adalah menganalisis lapisan ionosfer dan mengembangkan teknologi peningkatan komunikasi radio di ionosfer dan pengintaian seperti deteksi peluru berpandu.
HAARP menjadi subjek dari berbagai teori konspirasi. Sejumlah tokoh menyebutkan mengenai berbagai motif dan kemampuan tersembunyi dari projek tersebut. Peneliti komputer David Naiditch menyebut HAARP “magnet bagi teori konspirasi.” Ia juga mengatakan bahawa projek tersebut berada di balik berbagai bencana seperti banjir, kekeringan, angin taufan, hujan badai, dan gempa bumi seperti di Pakistan dan Filipina.
Kad yang menunjukkan direncanakannya gempa Jepun tersebut tentu mengejutkan, sama halnya dengan kad lain yang dikeluarkan jauh sebelum 9/11 dan memperlihatkan menara kembar WTC dirobohkan. Anehnya, permainan kad tersebut muncul di pusat dan tempat khas pada tahun 1995, jauh sebelum peristiwa sebenarnya terjadi pada 2001.
Kad tersebut mampu secara hampir kebetulan menggambarkan serangan WTC secara terperinci. Gambar yang terdapat di kad tersebut secara lukisan menggambarkan bahawa salah satu dari dua menara WTC yang pertama dilanggar. Namun, kad tersebut juga memperlihatkan kepemimpinan Illuminati yang diperlihatkan di bangunan paling kiri yang bergambar piramid Illuminati dengan mata yang bisa melihat semua terletak di puncak piramida. Tulisan di atas kad tersebut juga langsung menyebut para pelaku serangan sebagai “teroris.”
Namun, tulisan di kad tersebut menyebutkan “Terrorist Nuke” yang ertinya penjenayah nuklear , padahal menara kembar dilanggar oleh kapala terbang. Hal itu memunculkan tanda tanya dan kemungkinan bahawa menara kembar diruntuhkan dengan bantuan bom nuklear skala kecil. Ledakan bom nuklear berskala kecil dapat menjelaskan runtuhnya struktur dan kerangka besi menjadi abu bersama runtuhnya menara, demikian juga dengan panas luar biasa yang masih tetap terasa di Ground Zero selama beberapa bulan setelah 9/11.

Kemudian REVOLUSI Mesir dan negara Arab lainnya, apakah ini perancangan mereka?
Kad di atas menunjukkan Gaddafi dan libya.
http://outernationalist.net/wp-content/uploads/2011/08/gaddafi-military-parade-getty-e1314304986929.jpg

Kenapa kasut yang dipakai pendemonstrasi dan tentera BOLEH SAMA…???
Bagaimana dengan kad-kad lainnya? Silakan tafsirkan sendiri!
Ini semua adalah sebahagian dari Kad Illuminati. Kalau ingin lihat semua kad tersebut, lihat dan tafsirkan sendiri di sini
http://networkedblogs.com/5dR9p
atau di sini http://www.firetown.com/blog/2010/06/26/illuminati/
Steve Jackson pemilik kad ini mungkin telah membongkar Illuminati dan Secret service mengambil data game ini untuk melindungi organisasinya. Jika benar, berarti dia sudah tahu semua rencana Illuminati akan apa yang mereka lakukan nanti untuk mewujudkan The New World Order.
Darimana Steve Jackson tahu semua ini?
http://www.gamehead.com/sites/default/files/styles/gh_article_banner_teaser/public/images/article/steve_jackson.jpg
Apakah dia pernah Ikut/membongkar Illuminati?
Masih banyak yang misteri pada kad-kad ini. Bahkan Misteri Seperti SHC, Bigfoot, Nessie.  Semuanya ada dalam kartu ini yang menunjukkan mereka membuat misteri ini untuk mengaburi masyarakat dan media massa.
Suatu saat Illuminati berkemungkinan melancarkan semua rencana ini menjadi realiti.
Masih tidak percaya? Silahkan klik wikipedia di bawah:
http://en.wikipedia.org/wiki/Illuminati:_New_World_Order

Contoh untuk akan datang . Sukan Olimpik 2012.Teliti video di bawah

Wallahu’alam..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komentar anda dihargai :)

SILA PERHATIKAN DAN FAHAMI VIDEO INI . Mudah-mudahan membuka minda dan hati kita. InsyaAllah


Video di bawah adalah syarahan Almarhum Sheikh Ahmed Deedat, semoga Allah memberkati segala usahanya. Peringatan mengenai Al-Quran ini sangat penting dan perlu diketahui oleh setiap muslim di seluruh dunia.




SAMBUNGANNYA DISINI : KLIK