VIDEO PILIHAN JANUARI 2012

Cari Artikel Lain

Saturday, April 24, 2010

Perhambaan yang Dipersetujui Pt.1 (Pembukaan)

Dokumentari bersiri hebat terbitan Bushwack productions daripada Wakeup Project ini bukan saja satu usaha untuk mendedahkan penipuan yang sedang berlaku pada masa lalu dan kini seperti kebanyakan dokumentari yang telah ditayangkan sebelum ini, malah siri ini cuba untuk mendedahkan komponen-komponen utama yang mungkin akan memberi kekuatan kepada kita supaya mampu dapatkan kembali kawalan, kebebasan, hak-hak, dan maruah kita hanya dengan menggunakan perkiraan yang kita selalu gunakan dalam kehidupan seharian kita, bukan hanya dengan membiarkan saja orang-orang tertentu membuat keputusan untuk kita semua.

NWO (Pemerintahan Baru Dunia) ini bukan saja akan didedahkan, malah akan cuba dibongkar. Bagi mereka yang hanya tahu mengeluh berkenaan sistem ini tetapi menolak untuk mendidik diri mereka sendiri supaya mereka dapat berdiri untuk diri sendiri dan juga orang lain, hanya akan mengukuhkan lagi sistem yang mereka cuba patahkan ini.

Siri Slavery by Consent (Perhambaan yang Dipersetujui) ini telah diterbitkan dan disunting sendiri oleh Bushwack, Bushwack Productions daripada Wakeup Project.

Semoga anda semua dapat menonton dan fahami mesej siri ini, dan yang paling penting anda SEBARKANLAH mesej tersebut demi kebaikan kita semua.

Semoga kita dicucuri rahmat daripada Allah SWT.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komentar anda dihargai :)

SILA PERHATIKAN DAN FAHAMI VIDEO INI . Mudah-mudahan membuka minda dan hati kita. InsyaAllah


Video di bawah adalah syarahan Almarhum Sheikh Ahmed Deedat, semoga Allah memberkati segala usahanya. Peringatan mengenai Al-Quran ini sangat penting dan perlu diketahui oleh setiap muslim di seluruh dunia.




SAMBUNGANNYA DISINI : KLIK